آ

  • آروین، عزیزاله ارزیابی اثربخشی کارپوشه‌های الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبان‌آموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]

  • آل کثیر، سمیر ارزیابی اثربخشی کارپوشه‌های الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبان‌آموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]

ا

  • ابراهیمی، سارا نقش شایستگی‌های دیجیتالی معلمان، تمایل به تدریس آنلاین و مشکلات یادگیری دانش‌آموزان در پیش‌بینی رفتار تدریس آنلاین [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 105-126]

  • اسفیجانی، اعظم بررسی تأثیر آموزش‌‌کاوشگرانه‌ علوم با تلفیق فناوری سیار بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 127-146]

  • اشرفی سلیم کندی، فرشید طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]

  • اقبالی، علیرضا آموزش و سیکلهای تجاری: مورد مطالعه وضعیت آموزش از راه دور در دور ه های رونق و رکود [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 143-162]

  • ایزانلو، بلال ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

ب

  • باقری، خسرو ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

  • برزویان شیروان، صمد طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]

  • بنی اسدی، علی ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

پ

  • پارسا، عبداله بررسی به‌کارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]

  • پاشایی یوسف کندی، عزیزه واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • پامناری، سیّد مهدی مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • پروری، امین الگوی گزینش رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه‌های منتخب جهان با رویکرد متن‌کاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

  • پورجمشیدی، مریم بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]

ت

  • توسلی، طیبه مطالعه کیفی از آسیب شناسی ارزشیابی تحصیلی مجازی در عدم رعایت اصول اخلاقی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 85-104]

ج

  • جاودانی، حمید بازاندیشی درباره یادگیری/ آموزش: درانداختن تغییرات ژرف و دگرگون‌ساز از رهگذر "اندیشه‌ورزی نقادانه" [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

  • جاویدی پورخباز، مهری بازنمایی تجارب معلمان از فرصت ها و چالش های فرایند درس پژوهی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرستان بجستان) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 169-188]

  • جهانی فر، مجتبی سنجش تفاوتهای جنسیتی در مدل خودپنداره تحصیلی درس فیزیک [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 81-102]

چ

  • چرخاب، ملیحه ارزیابی اثربخشی کارپوشه‌های الکترونیکی بر یادگیری دانش لغات زبان انگلیسی با تأکید بر انگیزه و نگرش زبان‌آموزان شهرستان اهواز. [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 147-168]

ح

  • حافظی، حسین مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • حسنی، محمد واکاوی رابطه ارزش های سازمانی و رهبری کاریزماتیک با مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شغلی: بررسی نقش میانجی تعهد سازمانی در میان پرستاران [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 189-210]

  • حشمتی فر، لیلا ارائه الگوی راهبردها و چالش‌های آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • حمزه رباطی، مطهره بازاندیشی درباره یادگیری/ آموزش: درانداختن تغییرات ژرف و دگرگون‌ساز از رهگذر "اندیشه‌ورزی نقادانه" [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 1-22]

خ

  • خدایی، ابراهیم ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

  • خفته دل، رضا تحلیل محتوای فیلم های آموزشی درس ریاضی دوره ی دوم ابتدایی در بخش محتوای رسمی شبکه شاد از منظر توجه به استاندارد های تولید فیلم های آموزشی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]

د

  • درخشان فر، تورج نقش اخلاق حرفه‌ای در سلامت سازمانی با واسطه‌گری رفتار شهروندی سازمانی: مطالعه موردی آموزش و پرورش یاسوج [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 103-122]

  • درویشی، زین العابدین طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]

ر

  • رضایی، مهدیه مطالعه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر طرح همیار معلم روی اخلاق زیست محیطی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

  • رضوی، سید عباس بررسی به‌کارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]

  • رهنما، اکبر بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ز

  • زنگنه، حسین بررسی رضایت دانشجویان در رویکرد یادگیری وارونه از منظر انعطاف پداگوژیکی (رسانه، روش تدریس، ارزشیابی) در دوره کرونا [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 203-220]

س

  • سعیدی نیا، مائده مطالعه کیفی از آسیب شناسی ارزشیابی تحصیلی مجازی در عدم رعایت اصول اخلاقی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 85-104]

  • سلیمی، سمانه بازنمایی تجارب معلمان از فرصت ها و چالش های فرایند درس پژوهی (مورد مطالعه: معلمان ابتدایی شهرستان بجستان) [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 169-188]

  • سیادت، سید علی الگوی گزینش رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه‌های منتخب جهان با رویکرد متن‌کاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

ش

  • شاوران، سید حمیدرضا الگوی گزینش رؤسای دانشگاه‌ها در دانشگاه‌های منتخب جهان با رویکرد متن‌کاوی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 163-184]

  • شفیعی سروستانی، مریم نقش اخلاق حرفه‌ای در سلامت سازمانی با واسطه‌گری رفتار شهروندی سازمانی: مطالعه موردی آموزش و پرورش یاسوج [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 103-122]

  • شیربگی، ناصر بازنمایی مفهوم «رهبری‌آموزشی» در مقالات منتشر شدۀ مجلات حوزۀ علوم تربیتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 221-240]

ص

  • صالحی، کیوان ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیخته اکتشافی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 211-234]

  • صباغ حسن زاده، طلعت تحلیل محتوای فیلم های آموزشی درس ریاضی دوره ی دوم ابتدایی در بخش محتوای رسمی شبکه شاد از منظر توجه به استاندارد های تولید فیلم های آموزشی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 43-58]

  • صفایی مقدم، مسعود بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ض

ط

  • طاهری، مرتضی طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]

ع

  • عابدی، احمد ارائه الگوی راهبردها و چالش‌های آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

غ

  • غفارزاده، مریم بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ف

  • فرجی، مریم بررسی تأثیر آموزش‌‌کاوشگرانه‌ علوم با تلفیق فناوری سیار بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 127-146]

ق

  • قائدی، یحیی تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]

  • قریشی خوراسگانی، مریم سادات تأثیر کارورزی بر توسعه فردی و حرفه‌ای دانشجویان: نقش میانجی مهارت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 185-202]

ک

  • کرمی، زهره تحلیلی بر کسب دانش ‏های معلمی از طریق روایت پژوهی بر اساس مدل کوهلر و میشرا [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]

  • کشاورز، سوسن تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]

  • کوهی اصفهانی، هاجر تحلیل چیستی انواع، ابعاد و ماهیت تفکرمراقبتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 21-42]

ل

  • لطیفی، محمد بررسی به‌کارگیری شوخ طبعی در فرایند تدریس توسط دبیران [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 59-80]

  • لیاقت دار، محمد جواد ارائه الگوی راهبردها و چالش‌های آموزش کارآفرینی در دوره اول متوسطه در ایران با رویکرد فراترکیب [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 43-62]

م

  • مزگی نژاد، سمیه نقش اخلاق حرفه‌ای در سلامت سازمانی با واسطه‌گری رفتار شهروندی سازمانی: مطالعه موردی آموزش و پرورش یاسوج [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 103-122]

  • مهاجران، بهناز طراحی و اعتبار یابی الگوی بالندگی پژوهشی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 235-254]

  • میرزامحمدی، محمد حسن بررسی رویکرد اخلاقی تفکر مادرانه با تاکید بر دیدگاه رودیک و استنتاج دلالت های آن در تعلیم و تربیت [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ن

  • نعمتی، سمیه بازنمایی مفهوم «رهبری‌آموزشی» در مقالات منتشر شدۀ مجلات حوزۀ علوم تربیتی [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 221-240]

  • نوروزی علمی، افشین طراحی الگو و ابزار سنجش سوادمالی مدیران مدارس ابتدایی: نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 123-142]